FAQ

Prezentujemy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi dotyczących HALI NYSA:

  1. Kto zarządza obiektem HALA NYSA?
    Obiektem zarządza Agencja Rozwoju Nysy Sp. z.o.o. i jest także nazywana Operatorem.
  2. Czy Operator organizuje i odpowiada za Wszystkie imprezy organizowane na HALI NYSA?
    Nie. Operator odpowiada tylko za imprezy, których jest organizatorem. Operator nie ponosi odpowiedzialności za imprezy, których organizatorem jest firma zewnętrzna, np. klub siatkarski STAL NYSA.
  3. Gdzie kupię bilet na wydarzenia w HALI NYSA organizowanych przez Operatora?
    Bilety na wydarzenia w HALI NYSA organizowanych przez Operatora można nabyć poprzez stronę internetową KULTURA I ROZRYWKA (http://www.kulturairozrywka.pl), w holu głównym HALI NYSA (Biuro Obsługi klienta) od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00 (KASA nr 2) oraz w dniu imprezy w kasie biletowej (kasa nr 1) na godzinę przed wydarzeniem. Szczegółowe informacje znajdą państwo na stronie www.halanysa.pl
  4. Gdzie kupię bilet na wydarzenia w HALI NYSA organizowanych przez firmy zewnętrzne?
    W przypadku wydarzeń, których sprzedaż nie jest prowadzona przez Operatora, najlepiej skontaktować się z organizatorem eventu lub szukać w innych bileteriach. Jeśli firma zewnętrzna wyda stosowne pozwolenie, bilety będą dostępne w holu głównym HALI NYSA (Biuro Obsługi klienta) od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00 (KASA nr 2) oraz w dniu imprezy w kasie biletowej (kasa nr 1) na godzinę przed wydarzeniem. Szczegółowe informacje znajdą państwo na stronie www.halanysa.pl.
  5. Gdzie kupię bilet na mecz STALI NYSA?
    Informacje o zakupie biletu znajdują się na stronie: http://stalnysa.pl/bilety. Jeśli firma zewnętrzna wyda stosowne pozwolenie, bilety będą dostępne w holu głównym HALI NYSA (Biuro Obsługi klienta) od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00 (KASA nr 2) oraz w dniu imprezy w kasie biletowej (kasa nr 1) na godzinę przed wydarzeniem. Szczegółowe informacje znajdą państwo również na stronie www.halanysa.pl.
  6. Czy można zarezerwować bilet na wydarzenie?
    Nie. HALA NYSA nie prowadzi rezerwacji biletów na wydarzenia.
  7. Jak kupić bilet w systemie www.kulturairozrywka.pl?
    Postępuj zgodnie z zasadami portalu KULTURA I ROZRYWKA https://kulturairozrywka.pl/jak-kupowac
  8. Jaki jest średni czas oczekiwania na otrzymanie biletu w formie elektronicznej na pocztę majlową po zakupie na portalu www.kulturairozrywka.pl?
    Po dokonaniu płatności, jeśli wszystko zostało wykonane prawidłowo bilety powinny pojawić się na podanym przez Ciebie mailu w ciągu 5 minut! Jedyne co pozostaje Ci to wydrukować bilety i udać się na wydarzenie! Jeśli z jakiegoś powodu coś poszło nie tak, a przelew wyszedł prosimy o kontakt mailowy na
  9. Czy po zakupie biletu jest możliwy jego zwrot lub wymiana na bilet na inne wydarzenie?
    Nie, chyba, że Regulamin Zakupu Biletów danego wydarzenia mówi inaczej. W przypadku zakupu biletów na portalu www.kulturairozrywka.pl prawo odstąpnienia od umowy jest możwlie w przypadku odwołania lub zniany terminu, godziny, lokalizacji wydarzenia. W innych przypadkach nie ma możliwości zwrotu biletów internetowych zgodnie z (zgodnie z art. 38 pkt 12) ustawy z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014.827) nie jest możliwe odstąpienie od umowy oraz zwrotu pieniędzy za zakupione bilety on-line.
do góry